ה-Waze של הצרכנים המוסריים
באפריל האחרון פרסמה חברת המחקר האמריקאית Harris Interactive תוצאות סקר שעוררו עניין רב בעולם: לפי התוצאות, צרכנים מוכנים לשלם עד 20% יותר עבור מוצרים ירוקים. כך למשל, 64% מהמשתתפים מוכנים לשלם יותר עבור מכונית חשמלית, 63% מוכנים לשלם יותר על אוכל אורגני, מקומי או מסחר הוגן. 62% ישלמו יותר על מוצרי ניקוי ידידותיים לסביבה, ו־57% מוכנים לשלם יותר עבור מוצרים שמגיעים מתהליכי מיחזור.

הבעיה שעומדת בפני צרכנים כאלה היא למצוא מקום לרכוש בו את המוצרים שעומדים בקריטריונים שלהם, וכאן נכנסים לתמונה גאווין תומס וליסה קריבס־לה פייר, יזמים צעירים שהחליטו להקל על צרכנים ועסקים מוסריים. השניים, שצמחו בתחום ה־B Corporations (קהילה עסקית שמקדמת ערכי סביבה, שקיפות ואחריות), הקימו אתר בשם This Good World שמקל על עסקים מוסריים לקבל חשיפה, ומקל על צרכנים לאתר את העסקים.





כלכלה מקומית מקיימת
הרשמה לעדכונים
תחומי פעולה נוספים
מאמרים אחרונים
השותפים שלנו
שתיל - הקרן החדשה לישראל, דרך חברון 60/107 באר שבע | טלפון: 0732-445422 | דוא"ל: Galib@shatil.nif.org.il
כל הזכויות שמורות | מופעל על ידי מגוון אפקט