איך יוצרים קמפיין מימון המונים מוצלח
סלבה רובין, ממייסדי אינדיגוגו המבקר בארץ, מספר מה הסודות להצלחה בקמפיין, ומה הוא חושב.

"לדעתי השלב הבא הוא שבנקים יצטרפו למהפכת מימון ההמונים. כל בנק רוצה לאפשר הלוואות לעסקים קטנים, ולא לדחות אותם. הרי עסק קטן היום יהיה עסק גדול בעתיד. כרגע רוב הבנקים מסרבים להלוות למרבית העסקים הקטנים, ומאבדים אותם לנצח. בשלב הבא, גם אם הלוואה לא תתאים, הם יוכלו לשלב אותם במודל של אינדיגוגו. וגם ידעו מה הסיכוי שלהם להרוויח את ההשקעה חזרה".



כלכלה מקומית מקיימת
הרשמה לעדכונים
תחומי פעולה נוספים
מאמרים אחרונים
השותפים שלנו
שתיל - הקרן החדשה לישראל, דרך חברון 60/107 באר שבע | טלפון: 0732-445422 | דוא"ל: Galib@shatil.nif.org.il
כל הזכויות שמורות | מופעל על ידי מגוון אפקט